Alla inlägg den 5 januari 2012

Av ingentingalls - 5 januari 2012 23:38

........or not?

TJA förfan. kom precis på att jag faktiskt har en blogg och grejer. även om jag är typ sämst i sverige på att uppdatera? iofs så är det väl ingen som bryr sig eftersom att jag endast skaffade den för min egenskull.

Jaha vad har hänt i mitt liv då? inte speciellt mycket , tvärr. Passiv som ett jävla as har jag blivit.Ohja LML. 

Not. näe nu ska jag inte vara så jävla neggo som ja alltid är. Saker rullar väl framåt även om det går väldigt väldigt långsamt , typ i snigel snigel takt. Ja så är det , när man är arbetslös. Men det blir det förhoppningsvis ändring på snart. 


Men fuck that. Just nu är min underbara klarisrotta här och vi sitter just nu o dricker lite trevlig substans med två andra snygga brudar , roanna och yasmine :) yes yes. det är trevligt. jobbar på fyllan. kÄnner mig ganska nykter faktiskt. så nu ska jag väl gå tillbaka till att ha trevligt! 


PUSS på allas snygga rövar! 


Av ingentingalls - 5 januari 2012 23:38

........or not?

TJA förfan. kom precis på att jag faktiskt har en blogg och grejer. även om jag är typ sämst i sverige på att uppdatera? iofs så är det väl ingen som bryr sig eftersom att jag endast skaffade den för min egenskull.

Jaha vad har hänt i mitt liv då? inte speciellt mycket , tvärr. Passiv som ett jävla as har jag blivit.Ohja LML. 

Not. näe nu ska jag inte vara så jävla neggo som ja alltid är. Saker rullar väl framåt även om det går väldigt väldigt långsamt , typ i snigel snigel takt. Ja så är det , när man är arbetslös. Men det blir det förhoppningsvis ändring på snart. 


Men fuck that. Just nu är min underbara klarisrotta här och vi sitter just nu o dricker lite trevlig substans med två andra snygga brudar , roanna och yasmine :) yes yes. det är trevligt. jobbar på fyllan. kÄnner mig ganska nykter faktiskt. så nu ska jag väl gå tillbaka till att ha trevligt! 


PUSS på allas snygga rövar! 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards