Direktlänk till inlägg 14 mars 2011

blä.

Av ingentingalls - 14 mars 2011 23:29

en av tusen tråkiga kvällar..vardagar är alltid tråkiga. Varför måste det vara så? att fem av sju dagar är tråkiga dagar?

har så mycket att göra men ändå ingentingalls. Mycket jag måste göra. Lite jag vill göra , fast ändå mycket. Fast inte det jag måste?


En sån här kväll då man inte har mycket annat att göra än att tänka, gud vad jag inte gillar att tänka. Tänka gör man alldeles för mycket. Fast de flesta människor tänker kanske för lite..när man tänker på världens allmän tillstånd. 

Jag saknar dig, som vanligt. Trodde att det skulle gå över, åtminstone bli lite bättre,lite lättare varje dag. Men nej. Ju längre din närvaro uteblir, destomer tycks du fylla mina tankar. Längtar tillbaka så otroligt mycket trots att jag vet att det är totalt meningslöst, lönlöst. Varför ska man hoppas på något som aldrig kommer bli? Varför ska jag vara kvar i något du lämnat? Nej nu slutar jag. Borde gå och lägga mig men det orkar jag fan inte. Blir nog sittandes här ett tag till, utan att göra någon nytta alls, som vanligt. fan. FAN. Var det ens värt det? Nej det var det inte. Det var aldrig värt det. Inte någonstans.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ingentingalls - 10 januari 2012 12:16

Kom av misstag in på "hata-håkanhellström-trådar" på internet och kunde inte sluta läsa.  Det är verkligen skrattretande hur människor resonerar.    Många känner ett stort hat mot Håkan  då de tycker att hans musik är extremt simpel , han är in...

Av ingentingalls - 7 januari 2012 01:31

jag älskar mitt liv.   

Av ingentingalls - 5 januari 2012 23:38

........or not? TJA förfan. kom precis på att jag faktiskt har en blogg och grejer. även om jag är typ sämst i sverige på att uppdatera? iofs så är det väl ingen som bryr sig eftersom att jag endast skaffade den för min egenskull. Jaha vad har hä...

Av ingentingalls - 5 januari 2012 23:38

........or not? TJA förfan. kom precis på att jag faktiskt har en blogg och grejer. även om jag är typ sämst i sverige på att uppdatera? iofs så är det väl ingen som bryr sig eftersom att jag endast skaffade den för min egenskull. Jaha vad har hä...

Av ingentingalls - 21 mars 2011 22:44

Hej! nu var det ett tagsedan. Det känns faktiskt som att jag för en gångs skull faktiskt har börjat leva. Trots att jag egentligen är splittrad och står på tröskeln till en helt ny värld. På trösken till verkligheten, ansvaret och att aldrig mer ku...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards