Alla inlägg under mars 2011

Av ingentingalls - 21 mars 2011 22:44

Hej! nu var det ett tagsedan.

Det känns faktiskt som att jag för en gångs skull faktiskt har börjat leva. Trots att jag egentligen är splittrad och står på tröskeln till en helt ny värld. På trösken till verkligheten, ansvaret och att aldrig mer kunna vända tillbaka. Det enda jag vet är troligen att jag inte vet någonting. Inte ens vart jag står om en månad. Ingen kontroll. Men på något vis..är det inte då man känner att man lever? När man inte har någon somhelst kontroll och framtiden är obestämd. Jag har aldrig trott på det där att planera upp sitt liv. Spontanitet och att tro att allt löser sig på något vis är nog mer min grej.


Konsten är att kunna leva i nuet, ta dagen som den kommer. Lära sig uppskatta livet. För det är precis vad jag gör nu. Tar livet med en nypa salt. Om det ska anses som positivt eller negativt är inte jag någon att svara på.

Och vet du vad? Jag saknar inte dig längre. Inte alls. 

Snart är det april. Snart är det den 14e april tillochmed. Så jävla underbart.


Take me out tonight
Take me anywhere, I don't care
I don't care, I don't care!



Av ingentingalls - 17 mars 2011 23:21

Känner mig duktig. liten ensam och duktig. Saknar Klara så jävla mycket. Nu är det 32 dagar kvar. Nästan så man får livsglädjen tillbaks.

Klippte av mig halva håret idag..känns hemskt. hemskt och skumt.

Hoppas det blir sol imorgon! då ska jag tvinga Roanna o dricka bärs med mig vid klippan!


Helt meningslöst inlägg..precis som allt annat heeh! har inte ett skit att säga egentligen. Eller jo , egentligen har jag nog massor att säga. Men palla.

Nu blir det en efterlängtad cigg. 

pöss


Av ingentingalls - 16 mars 2011 18:02

sitter hos morsan just nu. Passar syrran. Lyssnar på håkan.Myyyyyyyys

Idag bestämde jag mig för att skriva ut mig från samhäll b. Känns förjävla gött måste jag säga. Det första jag ska göra när jag kommer till skolan imorgon.Woho

känns som vår också. GÖTT är livet.

byeeee!

Av ingentingalls - 16 mars 2011 01:03

då sitter man här igen. Spontan dag. Spontan och kanske händelserik. Men ångesten hinner allitd ikapp. Speciellt när man sitter här..själv. Precis som man vill ha det men ändå inte.

Varför? varför?varför? varför?

det är det som ekar i mitt huvud.

Varför?

Jag vill bara flyta med. Inte ifrågasätta. Men min hjärna säger emot.

Det kommer alltid komma tillbaka..till det här. Just det här.

Spelar någonting längre någon roll? kanske inte.

Tisdag.Tisdag.Kära äckliga tisdag som nyss blev onsdag.Försvinn.Dumma mars månad försvinn.Jag vill ha april.Kärlek och dans.Kärlek dans och en fin Klara.




låt oss fly , låt oss segla bort..

Av ingentingalls - 15 mars 2011 12:30

idag är jag ledig och det är sol. Sol men kallt. Men det känns bra. lite vårkänslor får man allt.


Åkte med nadje till mölndal och sitter nu i hennes skola och väntar på att hon ska sluta! trevligt värre.Har inte så mycket mer att säga för tillfället!

pöss!

Av ingentingalls - 14 mars 2011 23:29

en av tusen tråkiga kvällar..vardagar är alltid tråkiga. Varför måste det vara så? att fem av sju dagar är tråkiga dagar?

har så mycket att göra men ändå ingentingalls. Mycket jag måste göra. Lite jag vill göra , fast ändå mycket. Fast inte det jag måste?


En sån här kväll då man inte har mycket annat att göra än att tänka, gud vad jag inte gillar att tänka. Tänka gör man alldeles för mycket. Fast de flesta människor tänker kanske för lite..när man tänker på världens allmän tillstånd. 

Jag saknar dig, som vanligt. Trodde att det skulle gå över, åtminstone bli lite bättre,lite lättare varje dag. Men nej. Ju längre din närvaro uteblir, destomer tycks du fylla mina tankar. Längtar tillbaka så otroligt mycket trots att jag vet att det är totalt meningslöst, lönlöst. Varför ska man hoppas på något som aldrig kommer bli? Varför ska jag vara kvar i något du lämnat? Nej nu slutar jag. Borde gå och lägga mig men det orkar jag fan inte. Blir nog sittandes här ett tag till, utan att göra någon nytta alls, som vanligt. fan. FAN. Var det ens värt det? Nej det var det inte. Det var aldrig värt det. Inte någonstans.


Av ingentingalls - 14 mars 2011 20:56

jaha då har jag skaffat blogg..kul kul. Helt meningslöst. men lite trevligt kanske. Orkar inte presentera mig eller någotsåntdär. Det får ni leva med.

ha en trevlig måndagskväll

pöss på röva!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards